Στο έργο του με τίτλο «The Lost Tomb of Alexander the Great», ο Chugg συνδυάζει διάφορες αρχαιολογικές ενδείξεις και εικασίες για να υποστηρίξει την άποψή του. Σε αυτό το πλαίσιο, αναφέρεται στην μυστηριώδη εξαφάνιση του σώματος του Αλεξάνδρου γύρω στο 400 μ.Χ., την ίδια εποχή που αρχίζουν να εμφανίζονται οι αναφορές για τα λείψανα του Αγίου Μάρκου στην Αλεξάνδρεια.
Η τελευταία γνωστή μαρτυρία για τον τάφο του Αλεξάνδρου προήλθε από τον Ιωάννη Χρυσόστομο, ο οποίος υπογράμμισε ότι το μνημείο είχε χαθεί. Σύμφωνα με τον Chugg, οι Αλεξανδρινοί μπορεί να σκέφτηκαν να προστατέψουν το σώμα του Αλεξάνδρου μεταμφιεύοντάς το ως λείψανα του Αγίου Μάρκου, λόγω της προηγούμενης θεοποίησης του Αλεξάνδρου.
Ο 9ος αιώνας γνώρισε τη μεταφορά των λειψάνων του Αγίου Μάρκου στη Βενετία, και ο Chugg υποστηρίζει ότι αυτά τα λείψανα μπορεί στην πραγματικότητα να ανήκαν στον Μέγα Αλέξανδρο. Μια περιγραφή από τον χρονογράφο Martino Da Canale το 1275 αναφέρει ότι το σώμα του Αγίου Μάρκου ήταν μουμιοποιημένο, μια πρακτική που σχετιζόταν περισσότερο με την αρχαία Αίγυπτο απ’ ό,τι με τον Χριστιανισμό.
Στην κρύπτη όπου υπήρχαν τα λείψανα του Αγίου Μάρκου, βρέθηκαν επίσης μακεδονικά σύμβολα, κάτι που υποδεικνύει μια πιθανή σύνδεση με τον τόπο καταγωγής του Μεγάλου Αλέξανδρου. Αν και οι θεωρίες αυτές παραμένουν υπό συζήτηση, το μυστήριο γύρω από τον τάφο του Αλεξάνδρου συνδυάζει πλήθος ιστορικών στοιχείων και μύθων, συνεχίζοντας να μαγεύει την κοινή γνώμη.
Μια πιθανή ανάλυση DNA στα λείψανα που βρίσκονται στην Βασιλική του Αγίου Μάρκου θα μπορούσε να φέρει στο φως νέα στοιχεία για το ζήτημα, όμως ένα τέτοιο βήμα φαίνεται απίθανο στο άμεσο μέλλον. Το μυστήριο παραμένει, προσελκύοντας αδιάκοπα το ενδιαφέρον όσων αγαπούν την ιστορία και τον θρύλο.
Πηγή: newsbomb.gr