Ανακάλυψη Ασυνήθιστου Βράχου στον Άρη Προκαλεί Ενθουσιασμό στους Επιστήμονες
Το ρόβερ της NASA έχει πρόσφατα ανακαλύψει έναν ασυνήθιστο ασπρόμαυρο ριγωτό βράχο στον Άρη, ο οποίος ξεχωρίζει όχι μόνο για την εμφάνισή του, αλλά και για την υφή του. Ο βράχος, που φέρει την ονομασία «Κάστρο της Φρέγια» από τη σκανδιναβική μυθολογία, έχει διάμετρο περί οκτώ ίντσες και οι πρώτες αναλύσεις του υποδηλώνουν ότι μπορεί να έχει σχηματιστεί μέσω πυριγενών ή μεταμορφικών διεργασιών.

Η ανακάλυψη του βράχου έγινε όταν το ρόβερ, καθώς προχωρούσε σε “μη αξιοσημείωτο βοτσαλωτό έδαφος”, εντόπισε τον βράχο στο βάθος. Μετά την αιχμαλώτισή του σε φωτογραφίες, οι εικόνες εστάλησαν πίσω στη Γη για περαιτέρω ανάλυση. Αυτό το μοναδικό πέτρωμα υποδεικνύει ότι μπορεί να έχει προέλθει από άλλο μέρος του πλανήτη, καθώς δεν ταιριάζει καθόλου με το περιβάλλον του Άρη.

Η NASA υπογράμμισε ότι η ανακάλυψη του «Κάστρου της Φρέγια» ενδέχεται να προανήγγειλε άλλες συναρπαστικές ανακαλύψεις καθώς η αποστολή συνεχίζεται. Ειδικότερα, δήλωσε ότι “αυτή η πιθανότητα μας ενθουσιάζει” και φαίνεται ότι η ομάδα του Perseverance αναμένει την ανακάλυψη περισσότερων πετρωμάτων αυτού του νέου τύπου.

Αυτή η ανακάλυψη δεν είναι η πρώτη για το ρόβερ κατά την έρευνα στην περιοχή του χείλους του κρατήρα. Πρόσφατα, οι επιστήμονες ανέφεραν εικόνες από άλλες ασυνήθιστες γεωλογικές δομές, όπως έναν ανοιχτόχρωμο ογκόλιθο κοντά στο όρος Washburn και έναν άλλο βράχο που μπορεί να έχει πληροφορίες για την αρχαία μικροβιακή ζωή στον πλανήτη. Καθώς το ρόβερ συνεχίζει την πορεία του, υπάρχει η ελπίδα για την ανακάλυψη ακόμη περισσότερων γεωλογικών χαρακτηριστικών που θα βοηθήσουν στην κατανόηση της ιστορίας του Άρη.

Πηγή: newsbomb.gr