Η πλατφόρμα υλοποιήθηκε από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του Υπουργείου και η είσοδος γίνεται μέσω των κωδικών Taxisnet. Ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της είναι η διασφάλιση ότι υπάρχει χρονική απόσταση μεταξύ των ραντεβού για να ολοκληρώνεται το προηγούμενο πριν ξεκινήσει το επόμενο. Επιπλέον, οι διαθέσιμες ώρες και ημέρες για τα ραντεβού ενδέχεται να προσαρμόζονται ανάλογα με τις ανάγκες της Αρχής Έκδοσης.
Σημαντική είναι και η διαδικασία προγραμματισμού που ακολουθεί ο πολίτης. Αρχικά, θα επιλέξει την Αρχή Έκδοσης βάσει της μόνιμης ή προσωρινής του διεύθυνσης στην Ελλάδα και θα διαλέξει ημέρα και ώρα από τη λίστα διαθεσιμότητας. Τα στοιχεία του αντλούνται αυτόματα από το Μητρώο Πολιτών και το Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕπ). Εάν δεν έχει ενημερώσει τα στοιχεία του, θα χρειαστεί να τα επικαιροποιήσει είτε επιτόπου είτε κατά δήλωση.
Αφού ολοκληρωθεί η υποβολή του ραντεβού, ο πολίτης θα λάβει ηλεκτρονικό μήνυμα με πληροφορίες σχετικά με το ραντεβού και στοιχεία επικοινωνίας της επιλεγμένης Αρχής. Αν χρειαστεί, μπορεί να επαναπρογραμματίσει ή να ακυρώσει το ραντεβού του έως μία ώρα πριν από την προγραμματισμένη ώρα, και θα λαμβάνει υπενθυμιστικά μηνύματα πριν την ημερομηνία του ραντεβού.
Σημειώνεται ότι σε περιπτώσεις απώλειας ή κλοπής της ταυτότητας, οι πολίτες πρέπει να επικοινωνούν τηλεφωνικά με την αρμόδια Αρχή Έκδοσης για να ζητήσουν ραντεβού για την έκδοση νέας ταυτότητας.
Πηγή: newsbomb.gr