Αυστηρές Συμφωνίες και Μεταπωλήσεις Αυτοκινήτων: Η Διαμάχη ενός Ιδιοκτήτη Ferrari
Η υπόθεση γύρω από τον Todd Carlson, πρώην ιδιοκτήτη μιας Ferrari Purosangue, έχει αναδείξει τους αυστηρούς όρους που επιβάλλουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, ιδιαίτερα για τα μοντέλα με υψηλή ζήτηση. Ο Carlson είχε υπογράψει συμφωνία κατά την καταβολή της προκαταβολής, η οποία περιλάμβανε όρο που έδινε στην αντιπροσωπεία της Ferrari στο Χιούστον το δικαίωμα της πρώτης επιλογής στην περίπτωση πώλησης του αυτοκινήτου μέσα σε 18 μήνες από την παραλαβή του, δηλαδή μέχρι τον Ιούνιο του 2024.

Σύμφωνα με τις καταγγελίες, ο Carlson πούλησε το αυτοκίνητο χωρίς να τηρήσει την υποχρέωση που είχε, γεγονός που οδήγησε την αντιπροσωπεία να τον μηνύσει για παραβίαση της σύμβασης. Η συμφωνία προέβλεπε επίσης ότι αν ο Carlson πουλούσε το αυτοκίνητο σε τρίτους εντός αυτού του διαστήματος, θα έπρεπε να καταβάλει στον έμπορο το κέρδος από την πώληση, καθώς και τα νομικά έξοδα.

Αυτή η κατάσταση δεν είναι ξένη για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Αν και οι περισσότεροι αγοραστές έχουν τη δυνατότητα να πωλήσουν τα αυτοκίνητά τους όπως επιθυμούν, πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η Ferrari και η Ford, έχουν καθιερώσει αυστηρούς όρους για τα μοντέλα περιορισμένης παραγωγής ή υψηλής ζήτησης. Για παράδειγμα, το 2017, η Ford είχε μηνύσει τον ηθοποιό John Cena επειδή πούλησε το GT του, ενώ και η Tesla έχει απειλήσει με νομικές ενέργειες τους αγοραστές που προσπαθούν να μεταπωλήσουν τα αυτοκίνητά της, όπως το Cybertuck, για γρήγορα κέρδη.

Η υπόθεση αυτή δεν έχει φτάσει ακόμα στα δικαστήρια, αλλά είναι ξεκάθαρο ότι η αντιπροσωπεία της Ferrari στο Χιούστον θα στηριχθεί στη συμφωνία που υπέγραψε ο Carlson. Πολλοί, ωστόσο, αναρωτιούνται αν οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν το δικαίωμα να περιορίζουν τις επιλογές των ιδιοκτητών μετά την αγορά των αυτοκινήτων τους.

Πηγή: newsbomb.gr