Σύμφωνα με τις καταγγελίες, ο Carlson πούλησε το αυτοκίνητο χωρίς να τηρήσει την υποχρέωση που είχε, γεγονός που οδήγησε την αντιπροσωπεία να τον μηνύσει για παραβίαση της σύμβασης. Η συμφωνία προέβλεπε επίσης ότι αν ο Carlson πουλούσε το αυτοκίνητο σε τρίτους εντός αυτού του διαστήματος, θα έπρεπε να καταβάλει στον έμπορο το κέρδος από την πώληση, καθώς και τα νομικά έξοδα.
Αυτή η κατάσταση δεν είναι ξένη για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Αν και οι περισσότεροι αγοραστές έχουν τη δυνατότητα να πωλήσουν τα αυτοκίνητά τους όπως επιθυμούν, πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η Ferrari και η Ford, έχουν καθιερώσει αυστηρούς όρους για τα μοντέλα περιορισμένης παραγωγής ή υψηλής ζήτησης. Για παράδειγμα, το 2017, η Ford είχε μηνύσει τον ηθοποιό John Cena επειδή πούλησε το GT του, ενώ και η Tesla έχει απειλήσει με νομικές ενέργειες τους αγοραστές που προσπαθούν να μεταπωλήσουν τα αυτοκίνητά της, όπως το Cybertuck, για γρήγορα κέρδη.
Η υπόθεση αυτή δεν έχει φτάσει ακόμα στα δικαστήρια, αλλά είναι ξεκάθαρο ότι η αντιπροσωπεία της Ferrari στο Χιούστον θα στηριχθεί στη συμφωνία που υπέγραψε ο Carlson. Πολλοί, ωστόσο, αναρωτιούνται αν οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν το δικαίωμα να περιορίζουν τις επιλογές των ιδιοκτητών μετά την αγορά των αυτοκινήτων τους.
Πηγή: newsbomb.gr